Locatie de Kaap
    Locatie Vecht
    Locatie Krakeel
    Locatie Wolfsbos

Samen met u kunnen we een positieve bijdrage leveren aan het welzijn van de bewoners van het Jannes van der Sleedenhuis, door ouderen zich thuis te laten voelen. Vanaf € 10,- per jaar kunt u al ‘vriend’ van onze stichting worden. Dit geldt voor personen, maar als organisatie kunt u ook donateur worden of een - eenmalige - gift doen.

Om ‘vriend’ te worden van het Jannes van der Sleedenhuis, hoeft u alleen de aanmeldingskaart maar in te vullen. Deze aanmeldingskaart treft u onderstaand aan. Daarnaast is online inschrijven ook mogelijk via info@stichtingvriendenjannes.nl.

U kunt ons ook steunen door eenmalig een gift over te maken naar:
Rekening:NL86INGB 0676871941 O.v.v.: Gift Stichting Vrienden Jannes (+ eventueel een locatie van uw voorkeur)

Stichting Vrienden zet zich 100% in voor het Algemeen Belang.
Daarom is een gift aan de Stichting Vrienden Jannes aftrekbaar bij uw belastingaangifte.