Locatie de Kaap
    Locatie Vecht
    Locatie Krakeel
    Locatie Wolfsbos

De Humanistische Stichting Vrienden van het Jannes van der Sleedenhuis is in 1985 in het leven geroepen als onafhankelijke organisatie om het dagelijkse leven van de bewoners prettiger te maken. Iedereen die het Jannes van der Sleedenhuis - in de volksmond vaak het Jannes genoemd - een warm hart toedraagt, kan donateur worden. Als ‘vriend’ draagt u bij aan die (kleine) dingen die het leven leuker maken en waarvoor het reguliere budget niet toereikend is.

Door middel van fondsenwerving kan de stichting activiteiten ten behoeve van het welzijn van de bewoners van de locaties van het Jannes van der Sleedenhuis bekostigen en realiseren.

De Humanistische Stichting Vrienden van het Jannes van der Sleedenhuis wordt eveneens in de volksmond Stichting Vrienden Jannes genoemd en is een zogenoemd Goede Doelen Fonds en heeft de ANBI-status en is afhankelijk van giften, legaten en donaties. De stichting richt zich uitsluitend op projecten waarbij financiering vanuit het reguliere budget van de Noord Nederlandse Coöperatie van Zorgorganisaties ( de beherende organisatie waarvan het Jannes van der Sleedenhuis lid is ) ontbreekt of niet toereikend is. De stichting doet haar werk zonder winstoogmerk.

RSIN nummer :  805927062
KvK-nummer:     41018448