Locatie de Kaap
    Locatie Vecht
    Locatie Krakeel
    Locatie Wolfsbos

De Stichting Vrienden Jannes veraangenaamt het verblijf van de bewoner in de locaties het Jannes van der Sleedenhuis. De stichting ondersteunt via fondsenwerving, evenementen en donaties diverse projecten binnen de locaties van het Jannes van der Sleedenhuis die het algemeen doel van de stichting uitstralen.

Dankzij de steun van ‘vrienden’ is er al veel gerealiseerd. Hierbij kunt u denken aan de bussen die dagelijks klaar staat om bewoners te vervoeren. Deze voorziening is ook geschikt voor rolstoelgebruikers of bewoners die moeilijk ter been zijn, waardoor zij nu veel mobieler zijn. Ook zaken zoals: de aanschaf van geluidsinstallaties in de nieuwe locaties, de realisatie van een daktuin voor de bewoners, een cd-speler, zitjes om het huis, nieuw meubilair, de serre, de kabelkrant en leuke spellen zijn met giften, legaten en bijdragen gefinancierd.

De Stichting Vrienden Jannes is een zogenoemd Goede Doelen Fonds en is afhankelijk van giften, legaten en donaties. De stichting richt zich uitsluitend op projecten waarbij financiering vanuit het reguliere budget ontbreekt of niet toereikend is. De stichting doet haar werk zonder winstoogmerk.