Locatie de Kaap
    Locatie Vecht
    Locatie Krakeel
    Locatie Wolfsbos

De stichting gaat haar vervoersmogelijkheden uitbreiden. (3 juli 2018)

Gepubliceerd op: 20-09-2018

De Stichting Vrienden Jannes gaat  haar vervoersdiensten uitbreiden. De stichting is met de NNCZ overeenkomen dat de inzet van de bussen ook voor overige cliënten van de NNCZ binnen de gemeente Hoogeveen mogelijk is.

Deze uitbreiding van vervoer mag echter niet conflicterend zijn betreffende de voorwaarden die verbonden zijn aan de ANBI-status en het toegekende vrijwilligersvervoersproject maar ook niet naar het regionale beroepsvervoer.  De NNCZ wil hiertoe alle cliënten voorzien van een soort “cliëntenregistratiebewijs” waarmee diverse diensten kunnen worden aangeboden. Met een dergelijk bewijs, in de vorm van een pasje kan een juiste inzet van middelen bewaakt en aangetoond worden. In deze zorgpas zal een code worden ingebracht welke aangeeft “recht op verzorgd vervoer”. Vervoer dat aansluit op de doelstellingen  zoals  die begin 2018 in de statuten van onze stichting zijn geformuleerd en vastgelegd.